user_mobilelogo

bgfbgfbgfbfgf

Mountainbiketocht

IMG 5957

Na twee jaar onderbreking wegens de coronaperikelen, kon eindelijk dit jaar weer de traditionele mountainbiketocht plaatsvinden in de prachtige natuur rondom Apeldoorn.

Fietspuzzeltocht

hoge veluwe 2

Een dilemma was het voor ons om te kiezen uit het aanbod van activiteiten op zondag 26 juni 2022...

Busreis (geschreven door een busreiziger)

marketplace panorama cropped

Hoera we mochten weer! Nadat de aankondigingen over de busreis bij onze leden was aangekondigd, kregen we direct enthousiaste buurtbewoners die (zodra ze konden) hun formulier ingevuld bij Primera Westra hadden ingeleverd. Aangezien het vanwege corona een paar jaar niet was doorgegaan, waren we enigszins huiverig of er wel voldoende belangstelling voor de reis zou zijn. Dit bleek gelukkig wel het geval.

Medio april 2020 sluit de Veenkamp

Schermafbeelding 2020 01 03 om 00.21.27

Veel van onze activiteiten vinden plaats in de multifunctionele ruimte van de Veenkamp. Helaas komt hier dit jaar een einde aan, de Veenkamp zal medio april 2020 gesloopt gaan worden.

Secretaris Dik Westerveld koninklijk onderscheiden

Schermafbeelding 2017 04 26 om 18.48.55

Een bijzondere dag vandaag op Paleis Het Loo in Apeldoorn, vooral vanwege het feit dat onze secretaris Dik Westerveld Koninklijk is onderscheiden en geridderd is tot lid in de Orde van Oranje-Nassau. Dit vanwege zijn werkzaamheden voor verschillende verenigingen in Apeldoorn waaronder Buurtvereniging Het Loo.

We kunnen natuurlijk niet achterblijven..

Schermafbeelding 2017 04 17 om 00.06.33

Een website hadden we al een tijdje, maar via social media waren wij nog niet heel goed te vinden. Daar is verandering in gekomen! We hebben sinds kort onze eigen Facebook pagina waarmee wij u op de hoogte kunnen houden van onze activiteiten en het laatste nieuws van Buurtvereniging Het Loo. Uiteraard biedt het meer mogelijkheden die zometeen geintegreerd worden in de nieuwe website.

En hij is online, een nieuwe website!

Schermafbeelding 2017 04 26 om 17.30.35

Onze vorige website was alweer 6 jaar oud en was toe aan een update. Doormiddel van de update zijn we in staat om nog gemakkelijker artikelen en foto's te plaatsen op onze website. Daarnaast zorgt de modulaire opbouw ervoor dat we de website op ieder moment kunnen uitbreiden met extra mogelijkheden.