Afbeelding2

bgfbgfbgfbfgf

Secretaris Dik Westerveld koninklijk onderscheiden

Schermafbeelding 2017 04 26 om 18.48.55

Een bijzondere dag vandaag op Paleis Het Loo in Apeldoorn, vooral vanwege het feit dat onze secretaris Dik Westerveld Koninklijk is onderscheiden en geridderd is tot lid in de Orde van Oranje-Nassau. Dit vanwege zijn werkzaamheden voor verschillende verenigingen in Apeldoorn waaronder Buurtvereniging Het Loo.

Vandaag op woensdag 26 april 2017 is Dik Westerveld Koninklijk onderscheiden en geridderd tot lid in de Orde van Oranje-Nassau. Op Paleis het Loo ontving Dik het lintje uit handen van de burgemeester van Apeldoorn John Berends voor zijn verdiensten als secretaris bij Verenging Oud Apeldoorn en als secretaris bij Buurtvereniging Het Loo. Daarnaast heeft zijn inspanning als commissielid bij Loovenementen en als vrijwilliger bij de Goede Zorg (locatie de Veenkamp) zeker ook bijgedragen aan deze Koninklijke onderscheiding.

18157097 706563736217387 2278292211896348196 n IMG 0385

Officiele tekst

De heer D.J. Westerveld (70 jaar, Apeldoorn Lid O-N)
De heer Westerveld deed en doet vrijwilligerswerk voor onder andere Buurtvereniging Het Loo (sinds 2003), Vereniging Oud Apeldoorn (sinds 2006), Balletschool Tilly Arendhorst (1969-2000) en woonzorgcentrum De Veenkamp (sinds 2001). Hij organiseert diverse activiteiten en staat altijd voor iedereen klaar. Hij is secretaris van het bestuur van de buurtvereniging en van de vereniging Oud Apeldoor, waarvoor hij ook betrokkken is bij de organisatie van de jaarlijkse herdenking van de bevrijding van Apeldoorn bij het sluisje. Voor Balletschool Tilly Arendshorst ontwierp en maakte hij de kostuums en decors voor de tweejaarlijkse uitvoering in Orpheus.

Dik nogmaals van harte gefeliciteerd namens alle leden van Buurtvereniging Het Loo!

Vriendelijke groet,