Lid worden van Buurtvereniging Het Loo

Generated with MOOJ Proforms Version 1.3
* Vereiste informatie.

Wilt u lid worden van Buurtvereniging Het Loo? Dat kan! Vult u dan onderstaand formulier in, onze ledenadministratie zal dan spoedig contact met u opnemen.

Indeling wijk Buurtvereniging Het Loo

Vanaf de naald:
Zwolseweg, links de Loseweg t/m de Koningstraat de gehele wijk, Zwolseweg rechts Loseweg tot aan de Langeweg, Koninginnelaan linksaf tot aan de Anklaarseweg links naar de Zwolseweg, aan de rechterkant de Balmer-Dopler-Kepler en Sneliusstraat tot aan de Marconistraat. Zwolseweg links en rechts tot aan de beek (Haeftenkazerne, wijk Jagershuizen tot Kostverloren)

Uw naam *
Uw e-mail adres *
Uw telefoonnummer *
Uw adres *
Uw postcode *
Uw woonplaats
Eventuele opmerkingen

Uw gegevens zullen worden verzonden via een met SSL beveiligde verbinding. De beveiligde verbinding is te controleren aan de hand van het slotje wat is weergegeven voor de domeinnaam in de adresbalk.